Szolgáltatások
Mérések
A szervezet és a benne dolgozók működéséről való strukturált információgyűjtés és elemzés, előre megfogalmazott fejlesztési célok alapján.
HR rendszer mérések
A vállalatnál alkalmazott HR folyamatok és rendszerek hatékonyság mérése.
Ösztönzöttségi felmérés
Megmutatja a jelenleg alkalmazott vállalati ösztönző eszközök valódi ösztönző erejét, rávilágít az ösztönzöttséget csökkentő tényezőkre és arra, hogy milyen intézkedések növelhetnék a munkatársak ösztönzöttségének szintjét.
Toborzás-kiválasztás hatékonyság mérése
A toborzás-kiválasztási folyamat mennyiségi és minőségi jellemzőit vizsgálja a vállalati igénynek megfelelő humán erőforrás biztosítása szemponjából: időigény, célnak megfelelően alkalmazott toborzási csatornák és eszközök, a kiválasztásban résztvevők egyéni hatékonyságát és a teljes folyamat sikerességét befolyásoló tényezők.
Szervezeti hatékonysági mérések
A szervezet egészének működését befolyásoló tényezők célzott vizsgálata.
Együttműködés hatékonyságának mérése
Az együttműködés lehetséges korlátait térképezi fel szervezeti egységek között vagy azokon belül, rámutat arra, hogyan lehet egységes csapatot, gördülékenyen működő munkafolyamatokat kialakítani, és milyen pontokon kell vezetői szintről beavatkozni, hogy eredményes legyen a munkavégzés.
Motiváltsági felmérés
A mérés képet ad a munkatársak motiváltsági állapotáról, rávilágít a motiváltsági szintet befolyásoló szervezeti, működési tényezőkre, valamint a vezetési gyakorlat pozitívan és negatívan ható tendenciáira.
Munkatársi elégedettség és elkötelezettség mérés
Megmutatja a munkatársak elégedettségének, elkötelezettségének szintjét és az ezt befolyásoló szervezeti tényezőket, a pozitív illetve akadályozó tendenciákat, valamint azt, hogy a munkatársak milyennek látják munkáltatójukat más cégekhez képest.
Szervezeti diagnózis
A vállalat egészére kiterjedő összetett vizsgálat, mely több szervezeti jellemző mérését foglalja magában, így képet ad a szervezeti egységeken belüli és azok közötti együttműködés, csapatmunka és belső kommunikáció minőségéről, valamint a munkatársi elégedettség, elkötelezettség, motiváció szintjéről és a vezetési kultúráról.
Szervezeti értékek felmérés
Megmutatja, hogy a szervezet mindennapjaiban milyen értékek jelennek meg, a vezetés és a HR folyamatok a valóságban milyen értékeket közvetítenek a munkatársak felé, és ezzel szemben mely értékek lennének kívánatosak a megkérdezettek szemszögéből.
Szervezeti és vezetési kultúra vizsgálat
Megmutatja, hogy adott piaci körülmények között az aktuális szervezeti kultúra és vezetési stílus mennyiben támogatja a vállalat eredményes működését.
Vezetői tevékenység mérése
A vezetők egyéni és csoportszintű működésének hatékonysági tényezőit vizsgálja a vállalat eredményességének növelése céljából, megmutatja a vezetési stílus, az irányítási gyakorlat megváltoztatásában rejlő potenciálokat és a hiányosságokból fakadó veszteségeket.
Kompetencia mérések
Egyéni készségek és képességek célzott vizsgálata.
DISC teszt
Az egyén munkahelyi viselkedési stílusát méri fel két dimenzió mentén, rávilágít arra, hogyan tehető hatékonyabbá a tesztalannyal való együttműködés és kommunikáció, megmutatja az egyéni preferenciák együttműködést segítő és korlátozó tényezőit.
Vezetők 360 fokos mérése
A mérés képet ad a vezetői kompetenciák gyakorlatban való alkalmazásának minőségéről az értékelt vezető önértékelése és környezetének visszajelzése alapján, ezáltal lehetővé teszi a vezető célzott fejlesztését.